Lagu Alleycats Seribu Bintang

Lagu nih antara lagu aku suka henjut. Koleksi 16 MTV Karaoke Original.


Alleycats Seribu Bintang Original Audio Youtube Songs The Originals Music Songs

Listen to Seribu Bintang on Spotify.

. Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang Bintang yang dulu sembunyi Bintang yang tiada bererti. Listen to Seribu Bintang on Spotify. Ulang 1 Jangan permainkan cintaku.

Listen to Seribu Bintang on Spotify. Ingin kupergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar kukenal dirimu kasih. Lagu Seribu Bintang nih antara lagu Alleycats yang sentiasa aku suka.

Kalau kau sudi menyentuhi hatiku. Kalau kau sudi menyentuhi hatiku Aku kan selalu dekat padaku Tapi jangan kau hanya cuba Untuk mempermainkan cintaku. Bintang yang dulu sembunyi.

Telah kugagal dalam bercinta. Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats. Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats.

D C Telah kugagal dalam bercinta Fm C. Ditubuhkan pada tahun 1969 kumpulan Alleycats adalah antara kumpulan Rock dari Malaysia yang paling ikonik. Telah lama kuhidup melara.

45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit. Tak tau la aku. Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats.

Alleycats Song 2009. Alleycats - Seribu Bintang Chord Artist. Ingin ku pergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar ku kenal dirimu kasih.

Listen to Seribu Bintang by Alleycats on Apple Music. Band regular fixture on LA. Alleycats Song 1999.

Maybe sebelum aku lahir diorang nih dah wujud pun. Listen to Seribu Bintang on Spotify. Chord Alleycats Seribu Bintang - Em Ingin ku pergi jauh darimu Am Agar ku kenal erti rindu ini B Ingin aku menyelami jiwamu Em Agar kukenal dirimu kasih Em Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Am Walau apa yang kau sangkakan B Em Aku tetap cinta padamu Chorus.

Bintang yang tiada bererti. 1 Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu. 45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit.

1 Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu. Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang. Koleksi Lagu Sentimental Kenangan Cinta - Alleycats.

Tapi jangan kau hanya cuba. Wednesday March 5 2014 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Em Telah lama ku hidup melara Am B Setelah ku gagal dalam bercinta Em B Kini kau.

1981 Universal Music Sdn BhdhttpvevolyGPyyyf. 45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit. Kini kau datang dengan seribu bintang.

Seribu Bintang - Alleycats. Ntah lah dah berapa puluh tahun dah diorang kat persada seni tanah air dah. Alleycats Song 2004.

Listen to No1 Koleksi Perdana 20 Hits Sepanjang Masa Alleycats by Alleycats on Apple Music. Music video by Alleycats performing Seribu Bintang. Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang.

Seribu bintangalleycats Intro Ingin ku pergi jauh darimu Agar ku kenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Ag. Ingin kupergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar kukenal dirimu kasih. Stream songs including Hingga Akhir Nanti Sekuntum Mawar Merah Sebuah Puisi and more.

More by Alleycats 1s. Se videon för Seribu Bintang från Alleycatss Alleycats No1s gratis och se konst låttexter och liknande artister. 4 dari 5 Posted On.

Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu Telah lama ku hidup melara. Alleycats Song 2008. Aku kan selalu dekat padaku.

Meraih populariti pada penghujung tahun 1970-an Alleycats yang dianggotai oleh adik beradik David dan Loganathan Arumugam serta Frank Ong Tan Chin Hock dan Khoo Fook Sin popular dengan lagu-lagu seperti Sampaikan Salam Cintaku. Punk trio from Los Angeles consisting of Randy Stodola vocal guitar Dianne Chai bass vocals and John McCarthy drums. Kenangan Cinta Koleksi Lagu Sentimental Nada Pesona.

Punk stage from the late 70s.


Pin On Tembang Nostalgia 80an


Virgoun Bukti Official Music Video Youtube Video Musik Lagu Youtube


Alleycats Senandung Semalam 20 Greatest Hits Youtube Greatest Hits Universal Music Songs

No comments for "Lagu Alleycats Seribu Bintang"